Monday 14 March 2016

Hallo Almal

Ek was lank afwesig van my blog, maar ek sal  nou probeer om meer kere iets te kom neerpen hier.

Desember was, seker soos julle s'n, ook bedrywig.  Die dorp was so besig dat mens jou inkopies al voor die 16de moes doen as jy sane wou bly.  Hordes mense wat jou vasdryk en vorentoe druk, is nie een van my gunsteling bedrywighede nie.  Ek was hierdie jaar die early bird en was vroeg in Des klaar gekoop wat nodig is. Geskenkies ook.  Ons koop elkeen net een geskenk vir die persoon wie se naam jy uit die hoed getrek het .
My ver Kaapkinders, Inge en  Theo, kon ook net vir 'n week kom.  Jinne, ek verlang so baie. Hierdie jaar gaan ek def Kaap toe vir 'n behoorlike kuier.

Toe die skole weer heropen het, was dinge al weer rustig, net reg vir die dolle gejaag van 'n onder hoofdogter se ma.  Daar moes kaartjies gemaak word vir elke onderwyser, vir die wat verjaar en klomp ander goed en die al ewige boeke oortrek.  Jippie dis my laaste jaar. Moet darem se Renate het self baie van haat boeke oorgetrek.

Renate het by die Kleure atletiek 2de gekom met die spiesgooi en so gekwalifiseer vir die Nationals.   Hierdie naweek wat kom neem sy deel aan die Coca Cola Uitnodigings byeenkoms in Swakopmund.  Die Nationals is ook in Swakop die jaar.  'n eerste, groot byeenkomste word gewoonlik in Windhoek gehou, maar daar is blykbaar restourasie wat gedoen moet werk.

Verder gaan dit maar soos dit gaan as jy 'n kind op skool het.  Rondry, gaan haal, wag, ens.  Maar ek doen dit met graagte.  Renate werk so verskriklik baie en haar akademie is ook tops.  Ons is baie trits op haar.

Intesen het ons drie nuwe diere gekry,  Basil, 'n blou en goud Maccaw, 'n African Gray en 'n Malteserhondtjie.  Hulle is baie woelig en hou ons heeltyd aan die gang.

Ekgroet eers vir vandag
Groete
Theresa


No comments:

Post a Comment