Saturday 10 January 2015

Liewe vriende

Vandag was 'n redelike stil dag by ons.

Ons het vanoggend gou dorp toe gegaan om melk ens te koop en toe lekker rustig by die huis gewees.

Ek het my boek "Me before you" deur JOJO Moyes klaar gelees.  Dis 'n baie mooi boek en ek beveel aan dat as jy dit in die hande kan kry, jy dit gerus maar kan koop om te lees.  Dis een van daardie boeke wat jy op jou boekrak wil he.  Een van haar ander boeke is One plus One.  Ek kry nie name van haar boeke nie.  Ek lei dus af dat sy 'n nuwe skrywer is wat nog net hierdie 2 boeke gepubliseer het.

Dis nou omtrent 5 uur en ons gaan netnou take aways soek.  Renate gaan na 'n afskeid wat een van haar vriendine hou.  Die res van ons gaan vanaand maar net nus en tv kyk of lees.  Elfi begin ook nou om haar visse en ander diere kos te gee en dit neem haar tot half 8 om klaar te maak want sy gee aan elkeen aandag.

Vanuit 'n rustige Walvisbaai groet ek tot volgende keer.

Theresa

No comments:

Post a Comment