Thursday 8 January 2015

Liewe Vriende

Ek het lanklaas geskryf.  My 2 oudste kinders uit Kaapstad het tot gister hier gekuier en het ek werklik nie tyd gehad nie.  Ons was te besig.  Hulle is darem al veilig by die huis.  Hulle was so 5 uur daar.  Nou kan my siel weer rus.Veral na Kersfees en die grootste mallemoes in die winkels verby was, het ons winkel toe gegaan en sommer rondgeloop en hier en daar iets gekoop.  Ons was by die see en het Pelican Point toe gery om hulle weer die ligtoring te wys.  Ek dink hulle huil as hulle weer na hom moet gaan kyk.  Ons het terselfdertyd sommer 'n lekker piekniek ook gehou.

Verder het ons flieks en series gekyk en ek het van my foto's geredigeer en ek is nog nie klaar daarmee nie.  Dit was net te veel.  Vir die volgende week of twee is dit ek en die res van die foto's.

Ek en Renate was vandag skool toe om haar laaste skooldrag te gaan koop.  Toe ons by die huis kom is alles te groot.  Die groottes spring van 14 na 'n small en ek het gedink die small sal haar pas want sy word volgende maand al 17.  Nou is dit more terug skool toe met die groot goed en dan gaan ons haar skryfbehoeftes kry en nuwe langbroeke en hemde.  Sy's uit alles uitgegroei.

Ek hoop ons kry alles gedoen sodat sy die laaste naweek en 2 dae van die vakansie kan geniet.  Ek en een van gaar maats se ma het klaar planne gemaak om Maandag die 2 by die 1 of ander restaurant te gaan bederf.  Ek hoop hulle geniet dit.

Moremiddag het ons en Renate 'n afspraak by die skool om haar vakkeuses en grade te bespreek vir gr 11.  Hier kies ons kinders eers hul finale tale in graad 11.  Hoop die afspraak loop reg af want ek kan nie saamgaan nie.  Lyk my ek het 'n spier in my lies gerek en ek is op  krukke en daar is blykbaar net 'n styl opdraand om by die klas uit te kom, en dit gaan ek nie met krukke probeer nie.  Nou van Theo af by die werk vir daardie tydjie sodat hy kan saamgaan.

My nuus is nou op
Gesondheid en guns
Theresa

2 comments:

  1. I am Mrs Rose from ROSE SPELL CASTER TEMPLE and i have help people all over the world with there problem e.g below(1) If you want your ex lover back to you with-in 24 hours. i can help you with my powerful spell.(2) Are you having trouble getting pregnant? i can help you with my powerful spell.(3) If you want your husband/wife to love you forever i can help you with my powerful spell.(4) If you need financial assistance. i can help you with my powerful spell.(5) if you want your business to flourish i can help you with my powerful spell.(6) if you want to stop your divorce OR you want a divorce with out problem.(7) if you need luck spell to win lotteries. i can help you with my powerful spell.(8) if you have any sickness like ( H I V ), (CANCER) or any other sickness i can help you with my powerful spell.(9) If you want to be promoted in your office i can help you with my powerful spell.(10) if you want people to obey your word and so your wish i can help you with my powerful(11) if you want to be the local government chairman, Governor or president in your country i can help you with my powerful spell.(12) Stop your marriage or relationship from breaking apart i can help you with my powerful spell.(13) Do you need a powerful spell to get a very very good and paying job i can help you.Those are some example of what i can do for you with my powerful spell.All you have to do is for you to contact me via email: v.spellcaster@aol.com Thanks Mrs Rose e-mail: v.spellcaster@aol.com

    ReplyDelete
  2. MIJN NAAM IS MCCARTHY UIT LAS VEGAS

    PLEASE VINDEN tijd om deze zorgvuldig te lezen.

    Zoals we allemaal weten India is nummer een in de wereld in termen van
    MAGIC SO niet negeren
    DEZE ................................................. .

    Wees voorzichtig hier, niemand kan je hulp van Afrika of suggereren zelfs HOE JE
    Kan je je EX OR LOVE BACK, ALLE GETUIGENISSEN VAN DE MEESTE spreukgebruiker UIT
    AFRIKA HIER MOET worden genegeerd, omdat alle van hen zijn SCAM IK BEDOEL REAL SCAM
    EN UIT AFRIKA DIE IK WAS EEN SLACHTOFFER en ik kreeg opgelicht DUIZENDEN
    DOLLARS want ik was zo bezorgd om mijn vrouw te TERA terug te krijgen na Ze verliet ME
    VOOR MEER DAN 2 jaar met mijn 3 jaar oude zoon Jerry, ik toegepast op 7 verschillende

    De ergste van alle IS DAT IK NIET WEET HET bepaalde arts DAT
    Hielp me dus ik kan hem bedanken, zoals ik werd verteld dat zijn er meer dan 3000 spreukgebruikers WERKEN
    IN DE TEMPEL, ANDERS DAN DE SINGLE SCAM ARTSEN IN AFRIKA. Ik ben niet meer
    BANG VAN spreukgebruikers IN AFRIKA, OMDAT DE INDIA KERK VAN MAGIC
    VERZEKERD en gaf me honderd procent BESCHERMING EN hielp me ook RECOVER
    50% van mijn geld dat ik besteed aan ZWENDELS uit Afrika. Alle dank aan de godin, omdat ik weet niet de ARTS DAT DE spreuk.

    Sommige diensten verleend in het INDIA KERK VAN MAGIC

    (1) Als u wilt dat uw ex terug.
    (2) Om HIV / AID of verwante ziekte te genezen
    (3) U wilt worden bevorderd in uw kantoor.
    (4) U wilt vrouwen / mannen te lopen nadat u.
    (5) Als je een kind wilt.
    (6) Bent u een aannemer en u wilt contract winnen
    (7) U wilt uw man te binden / vrouw te zijn
    jou voor altijd.
    (8) Als u hulp nodig hebt geestelijk.
    (9) Heeft u opgelicht en u wilt uw verloren geld terug te krijgen.
    (10) Stop Echtscheiding
    (11) aanroepen van Money Ritual
    (12) Om te controleren of je geliefde online is echt
    (13) Om te controleren of uw online lening is echt
    (14) Om heel briljant
    (15) Als u op zoek bent naar een goede baan
    (16) Als je oud bent en je wilt kijken jonge

    (17) Als u wilt vrij zijn van bedreigingen van betovering tegemoet in AFRIKA
    En nog veel meer ..

    Email ... church_ofmagic@outlook.com
    Website: churchofmagicindia.simplesite.com

    ReplyDelete