Wednesday 31 December 2014

Liewe Vriende

Vandag was weer 'n mooiweersdag sonder 'n wolkie in die lug.

Ons het almal laterig opgestaan behalwe Minos.  Kwart oor ses is sy slapenstyd verby en dan wil hy eet en speel.  Ek het opgestaan en vir hom pap gaan gee (hy eet Wheat Bix) en daarna teruggeklim in die bed en sy speelgoed langs die bed gesit dat hy kan speel.  Ek het gou weer aan die slaap geraak en eers weer teen 9 uur wakker geword.  Dis ook min of meer die tyd wat die kinders opgestaan het.

Verder het ons nie veel gedoen vandag nie.  Ons het die sepies gekyk wat ons die week gemis het en Vallei van sluiers.  Daarna of gedurende dit het Inge aan die slaap geraak, want sy het naar en nie lekker gevoel nie.  Hoop nie sy het 'n kiem opgedoen nie, want ons wil graag oor die naweek gaan piekniek hou en iewers heen ry.  Ons het nog nie besluit waarheen nie.

Minos is 'n baie mooi hondjie en hy vorder elke dag.  Mens kan dit sien.  Hy spring nou al maklik van die stoel af en speel baie lekker met Inge se hondjie. Maar hy het nog nie maats gemaak met ons huisdiere nie.  Ek dink dit sal kom as die groot kinders en hul diere weer teruggaan Kaap toe.  Hy was vir 'n maand by hulle voor hulle hom hierheen kon bring en hy het natuurlik aan hulle diere gewoond geraak.  Maar ek dink darem dis nie 'n probleem nie, hy sal gou genoeg met ons diere ook maats maak.

Ek hoop julle het 'n baie lekker Oujaarsaand en 'n geseende 2015.  Mag die nuwe jaar vir jul als wat mooi en goed is inhou:   Vrede, vreugde, geluk, gesondheid, tonne vol liefde en emmers vol lag.

Groetnis
Theresa

No comments:

Post a Comment