Monday 1 December 2014

Hallo Almla

Ek het nie gisteraand geskryf nie, want ons het te laat van die Kerssangdiens by die huis gekom.

Mensig daar was baie mense.  Die Gemeenskapskerk, die grootste kerk op ons dorp, was 6 uur al volgepak.  Die diens sou 7 uur begin, maar toe ons half 7 daar kom, was net  nog 'n paar plekker in die moederskamer leeg.  Ons kon gelukkig nog genoeg sitplekke daar kry.

Die aand was 'n belewenis en Renate het in die orkes gespeel, maar van waar ek gesit het kon ek haar nie sien nie.  Die moederskamer het net 2 vensters en mens kan nie die linkerkant of regterkant van die verhoog daarvandaan sien nie en die orkes en begeleidster het heel links gesit.  Ek het darem haar fluit se klank herken, want sy was die enigste een wat met so 'n fluit gespeel het en ook sekere stukke.  Die atmosfeer in die kerk was asemrowend alhoewel ons in die moerderkamer die meeste daarvan gemis het.  4 Gemeentes was betrokke.  Volgende keer neem ek my sit plek al 5 uur in, om seker te maak ek het 'n plek.  Al moet ek daai 2 ure wag. Die diens is afgesluit met al die deelnemers op die verhoog met kerse wat brand en die gemeente ook.  Dit was 'n gepaste einde vir 'n wonderlike diens.

Vanoggend het ons nie veel gedoen nie.  Ek was ook ni lus nie, dit het gevoel of die slaap  my wou oorval.  Seker die gevolg  van gisteraan se laat aand.  Ek is nie gewoond om so laat te gaan slaap nie en dan nog boonop 7 uur wakker te word nie, sonder dat ek weer aan die slaap geraak het nie.  Vanmiddag voel ek net dof, maar darem wakker.  Ek het darem al gelees en saam met die kinders TV gekyk.

Elfi gaan seker netnou begin kos maak en dan is Theo amper hier.  Hy werk nie so laat vandat dit vakansie is nie.  Dis of die pasiente al op vakansie begin gaan het.  Maar hy kla nie, hy het die rus ook nodig.

Ek heg vir julle 'n paar foto's aan.

Groetnis
Theresa

 Hier laai ek foto's op die blog


Renate leer Rekeningkunde
Die items wat by die Weinachtsmarkte te koop was ne hoe die mense dit geniet het


Knuspelhauschen










Karin en Klara bo en onder 'n kantprofiel van Hannelore

No comments:

Post a Comment