Sunday 21 December 2014

Liewe vriende

Vanaand het ek weer nie baie nuus nie, behalwe dat ons lui was.  Ona groot kinders  is oppad van Kaapstad hiernatoe en ek is altyd 'n bietjie bekommerd as hulle oppad is hierdie tyd van die jaar.  Hulle het 8 uur gery en is darem al deur die SA grens, maar ons het nog nie gehoor of hulle deur die Namibiese grens is nie.  Hulle is baie vol nonsens deesdae daar.

Verder het ek 'n boek van Dean Koontz gelees wat nogal goed was.  Ons het ook kuiermense gehad en die man het vir Elfi 'n terranium gebring.  Sy is baie bly daaroor, want dis baie duur om te koop.

Renate se die Beach Bash waarheen sy gister was, is niks  oor te se nie.  Dit was maar flou

Met dese moet ek nou vir julle se my nuus is op

Lekker aand
Groetnis
Theresa

No comments:

Post a Comment