Tuesday 23 December 2014

Liewe Vriende

Vandag is 'n heerlike dag vir my.  My groot kinders het van die Kaap giestermiddag omtrent om 6 uur hier aangekom met 'n pragtige Dachshund (worshondjie) wat Theo vir my vir Kersfees gekoop het.  Hulle het dit so in die geheim gedoen dat ek nie eerns 'n vermoede gehad het nie.  Die hondjie het al 'n maand by die kinders gebly voor hul hom nou kon saambring.  Hy word die 28ste Desember 3 maande oud.  Hy is swart met bruin merke aan die onderkant en op sy gesiggie en dis 'n langhaarworsie.  Hy sal dus elke dag geborsel moet word.  Hulle haartjies maak vreeslik kroesies wat saampak en dan moet mens die hele stuk uitknip om hom weg te kry.  Ek is uit my vel uit bly oor die hondjie.  Ek het een gehad wat 21 jaar oud geword het en wat aan die begin van die jaar dood is aan ouderdom.  Al haar organe het ingegee.

Verder het nie een van ons vanoggen laat geslaap nie - want dis mos my dag wat ek nie bediendes kry nie.  Want Dobby (vernoem na 'n kaboutertjie in Harry Potter) het ons al vroeg wakker gemaak vir sy toiletbreek en wou daarna nie weer stil le nie en het die hele tyd gehuil as jy hom op die bed sit en ook as jy hom op die grond neersit.  Ek het toe maar opgestaan sodat hy kan speel en kort daarna het die ander 4 ook slaperig aan die gang gekom

Ek  kan nie glo dis al amper Kersfees nie. Nog 1 en 'n halwe dag.  Ek hoop van harte ons het 'n mooi Kersfees hierdie jaar.  Ek weet nog nie wat ons gaan doen  nie.  Sal maar Vrydag besluit of of gaan kook of vleisbraai.  Ons het nie ander familie of vriende wat kom nie.  Hierdie jaar is dit net ons 6.

Ek hoop julle laaste kersfees voorbereiding verloop goed

Groetnis
Theresa

No comments:

Post a Comment