Tuesday 2 December 2014

Goeiemiddag Almal

Ek dink ek het verkoue of griep onder lede.  My spiere is seer, so ook my kop en my sinusse.  Ek is ook lam en tam en dis aaof vandag nie aan die gang kan kom nie. Sal maar vanaand vir Theo iets vra.

Die kinders het vanoggend 7.30 Renate se Rapport by die skool gaan haal.  Sy het baie goed gedoen en 'n gemiddeld vir die jaar van 88%.  Ons is baie bly en baie trots of haar.  Su het vir 4 van haar vakke bo 90% gekry, vir Afrikaans EErste Taal HG 82 en vir Engels 1ste Taal Hg 70%

Daarna het hulle Playstation gespeel en doen nou nog.  Renate se sy is uitgehonger vir playstation speel want in die kwartaal speel sy dit nooit nie.  Net in die vakansies.

Verder ek het maar gelees - het nie veel gedoen nie.  My bediendes was ook nie vandag hier nie.  Dus het hier nie veel aangegaan nie.  More kom hulle darem weer.

Ek gaan nou eers vir julle totsien se

Lekker dag verder
Theresa

No comments:

Post a Comment