Tuesday 16 December 2014

Hallo Julle

My hand voel soveel beter dat ek al kan probeer tik, al gaan dit hoe stadig.  Daar is nog 'n lit of 2 wat nog nie beter is nie, maar oor die algemeen gaan dit beter.

Ek het vandag die boks met kersversierings uitgehaal.  Hopelik sal ons darem die boom more versier.

Hulle het vandag 'n vakansiedag. Lekker.  Ons het ook verlede week een gehad maar ek weet nie wat sy naam was nie - in elk geval onuitspreekbaar en onskryflik.

Ons ou nog lekker vakansie en ek lees nog al die pad.  Vandag was lekker stil want hier was nie 'n huishulp nie.  Renate speel PLAYSTATION, want sy moet sokker oefen sodat sy vir Boetjie kan wen.

Die oudstes ry nou Sondag van die Kaap af hiernatoe.  Dan  is hulle so 2/3 uur se  kant hier die 22ste as hul op Keetmanshoop oorslaap.  Ek kan nie meer wag nie.  Die tyd raak nou kort.  Dit was 'n lang jaar asn mens hul nooit sien nie.

Julle moet lekker vakansiedag hou verder

Groetnis
Theresa

No comments:

Post a Comment