Wednesday 24 December 2014

Liewe Vriende

Vandag was ' n heerlike sonskyndag.  Net reg om by die see rond te le.  Maat ons het nie see toe gegaan nie, want Theo het vanoggend nog gewerk.  Hy het etenstyd gesluit vir die Kersgety.  Verder moes ons nog 'n paar goed by die supermark kry wat ons voorheen glad nie in die hande kon kry nie, en raai wat, dit was weer tevergeefs.

Ons het Wortelkoek vir middagete geeet en daarna Pictionary gespeel en heerlik gelag vir almal se tekenkuns, of gebrek daaraan.  Iewers het ons nog op kanaal 198 Die Wonderwerker oor Eugene Marais ook gekyk.

Boetie het my sopas gehelp  om foto's van die nuwe hondjie van hul fone op my rekenaar te laai en ons het my Kindle geupdate

Die hondjie het 'n nuwe naam.  Hy is nie meer Dobby nie, maar Minos. Dit pas vir my mooier by hom en dit is ook vir my 'n mooier naam.

Boetie en Renate is besig om Bobotie en geelrys vir aandete te maak.  Moet se die geure wat van die kombuis hier inwarrel ruik nogal lekker

Na ete sal ons die Kersgeskenke oopmaak en 'n paar Kersliedere sing.  Ons maak altyd op ou Kersaand geskenke oop.  Dis seker my Duitse Agtergrond

Ek wil vir julle 'n Geseende Kersfees toewens vol vrede en vreugde en mag julle mekaar geniet.

Groetnis
Theresa

No comments:

Post a Comment