Friday 14 November 2014

 Halllo

Die wind en mica waai alles al weer uit mekaar uit. Dis onplesierig om buite te wees.

Ek het vanoggend 'n pedicure laat doen en dit was baie lekker. Ek en die vrou het land en sand gesels en ek was amper 2ure daar. My voete lyk nou die mooiste as wat ek dit nog ooit gesien het. Toe ek terug kom was Theo hier vir etenstyd.

Daarna het ek gelees en later tuisnywerheid toe gegaan om 'n vrugtekoek te gaan haal wat ek bestel het. Nou moet ek hom dose met brandewyn dat hy lekker sag kan wees.

Elfi het weer met haar diere gewerk en Renate het darem so bietjie af gevat. Al die Biologie wat sy geleer het was verniet, hulle het niks gevra wat hulle moes leer nie. Sy voel darem nie te sleg daaroor nie.

Geniet julle aand verder.

Groetnis
Theresa

No comments:

Post a Comment