Friday 7 November 2014

Liewe Vriende

Ek hetr vandmiddag so hard geval dat ek sterretjie gesien het. EK was in 'n bombedding besig en toe ek deur die los sand loop om sydeur toe te gaan, swik my voet en ek val met 'n slag neer.  Reg met my gesig op die interlocks en 'n hewige slag met my kop. En daar kom ek nie op nie. Ek neem eers introspeksie van wat gebreek of stukkend kan wees, maar alles lyk normaal.  Gelukkig sien die tuinman my raak waar ek daar onvleiend op die grond lê en kom dadelik tot my hulp.  Toe ek staan weet ek darem nis is gebreek nie. Net met ego het 'n hengse knou weg.  My bril het ook so gebuig dat ek hom nie eers kon terugsit nie.  Gelukkig was die oogkundiges nog oop en Elfi het my gou soontoe gevat.  Gelukkig kon hulle hom reg buig.  Nou voel ek die naskok van die val eers. My hele lyf is seer,my knie is effens uit lit uit want hy maak so snaakse geluid as ek op hom trap. En my nek is seer en styf,  Kan  hom nie op of af  beweeg nie

Verder het die dag darem heel ok verloop.  'n ou Vriendin van my het kom koffie drink en ons het lekker gesels. Na ek in die tuin was, het ek besluit om die res maar tot maandag te los en dan voort te gaan.  Ek het my op my stoel neergeplak en gelees. Heelwat veiliger as om in 'n blombedding  rond te krap op soek na goed wat ek al 'n ruk terug geplant het en niks daaarvan kon opspoor nie.  Die wind was die laaste tyd te erg dink ek.

Renate het vanoggend Engels geskryf en sy se dit was nie te erg nie.  Elfi moes vanmiddag weer tandarts toe want een van haar tande het middeldeur gebreek.  Sy't nie 'n afspraak gehad nie en het amper2 ure gewag voor sy gehelp is en dit nadat sy gister daar was en die tandarts nie die een los stukkie raakgesien het nie.  Dit kos ons mos nou weer 'n konsultasie, want hierdie was 'n ekstraksie.  Theo sê hy gaan dit nie betaal nie,want dis waarvoor sy gister spesiaal gegaan het.

Ek gaan nou  Binnelanders kyk en dan reguit bed toe.  Ek voel of 'n trein my getrap het.

Groetnis
Theresa

No comments:

Post a Comment