Saturday 15 November 2014

Hallo

Vandag het ons nie veel gedoen nie, maar net rondgesit en gele.  Theo is baie moeg want hy het 'n harde week agter die rug.  

Ons het nou die rugby gepause sodat ek gou my blog kan skryf, want dis die eerste keer wat ons vandag internetopvangs het.  Snaaks dat mens naweke so sukkel en  ons het nogal 'n vinnige konneksie of spoed of wat mens dit ookal noem. Maar kort-kort oor naweke sit ons sonder internet of dit kom net vir 10 min aan en gaan dan weer af.

Ek het darem vanoggend ook my boek klaar gelees.  The Chamber deur John Grisham.  Dis 'n goeie boek en kan dit aanbeveel vir mense wat graag lees

Ek wonder wat gaan met die rugby gebeur.  Ons het darem nie te sleg begin nie en is nou 10-0 voor. Hoop ons wen die een teen Engeland.

Lekker middag vir julle verder en geniet die rugby.

Groetnis
Theresa

No comments:

Post a Comment