Thursday 13 November 2014

Hallo vriende

Vanoggend was vir my baie besig.  Ek het met 'n vriendin gaan Chai tea drink. Terwyl ons lekker kuier kry sy skielik 'n migraine. Sy is naar en sy het kry maagkrampe. Binne 10 minute het sy soos die dood gelyk. Ek bied toe aan toe aan om haar dokter toe te vat. Sy sms toe die dokter of daar vir haar plek is, maar toe ons niks hoor nie het ek die ontvangsdame gebel en gese ons kom in. Hy't haar toe gespuit en ek het haar daarna huistoe geneem om te gaan rus. Ons het ook nog 'n aflewering van haar tuisnywerheid gaan doen by 'n plek. Sy se sy voel darem nou al beter.

Vanmiddag het ek weer gesit en lees aan 'n nuwe John Grisham. Die begin klink redelik interessant. Ek is mal oor sy boeke en het almal op my Kindle. Ek gaan hulle nou een vir een lees.

Renate se laaste dag van leer vir Biologie het aangebreek en ek dink sy is dankbaar. Sy het haarself op geleer daarvoor.

Julle moet 'n lekker aand verder he.

Groetnis
Theresa

No comments:

Post a Comment