Saturday 8 November 2014

Liewe vriende

Vandag voel dit asof 2 treine oor my is.  My hele liggaam se spiere is seer, tot my ribbebene.  Dit is darem amper weer tyd vir pille en 'n inspuiting,  Dit gee darem redelike verligting.  Nie gou werk ek in 'n sanderige blombrdding.

Elfi en Theo was dorp toe terwyl ek hier om my stoel sit en wag vir beter dae.  Ek dink my knie se ligament het geskeur want as ek loop beweeg hy ronte n maak sulke snaakse geluide.  Theo se ek moet 'n paar dae wag,dis dalk net water op die knie. Nou doen ek dit mqqr, my been vil nie lekker daamwerk nie.  Renate het tot vir My OumA se ou kierie gaaan uitsnuffel  iewers in 'n kas  Nou loop ek maar met hom, dit help vir die seer knie.

Theo en Elfi was die hele oggend weg en het kruideniersware gaan koop en kos en speelgoed vir die voëls gekoop,  Renate sit en leeer Physics en Biologie.  Die Physics skryf sy Maandag en Wiskune (2 vraestelle) Vrydag.  Sy leer nogal hard want dis haar 2 gunstelingvakke.  As dit klaar is, is sy amper klaar met eksamen,  Dan lé daar basies net Accounting oor,  Ek sal bly wees as hierdie senestger  die op 21steNov sluit.  Dan het die kinders 3 weke langer vakansie want ons sou die 12 Des gesluit het. Nou is daar 'n Nasionale verkiesing  en hulle sluit die skole vroeg

Ons aansoeke vir permanenteverblyfreg is ook nou ingedine.  Hulle sê as dir Raad Februarie sit, sal ons dit kry.  Dan hoef ons nie meer jaarliks vir werkspermitte aansoek te doen nie

Ek gaan vanmiddag die rugby kyk en julle.  Hoop al die regte spanne wen

Groetnis
Theresa

No comments:

Post a Comment