Sunday 9 November 2014

Liewe vriende

Ek voel heelwat beter na my val. Die pyn in my spiere begin uitgaan, net my knie voel nie te lekker nie. My nek voel ook reeds heelwat beter.

Ons het vandag 'n "power outage" gehad en het van omtrent 10uur af geen krag gehad nie. Binne 'n uur is dit toe weer aan en Elfi wil al haar visse van die batterypompies afhaal. Gelukkig het sy nie ver gevorder nie toe is die krag weer af. Die slag het dit lank weggebly. Die krag kom glo 6uur vanaand weer permanent aan, want hulle doen herstelwerk by al die kragstasies in die dorp. Dis nou weer aan en ons hou maar duimvas dat dit nog vir 3ure gaan hou.

OIns het vandag toe nie eintlik iets rerig gedoen nie, want wat kan jy ook doen as die krag die heeltyd af is. Ek is te blind om in die skemerte te sit en werk.

My nuus is maar min vandag en julle moet 'n lekker dag he.

Groetnis
Theresa

No comments:

Post a Comment