Sunday 2 November 2014

Goeienaand liewe Vriende

Vandag het ons letterlik, maar letterlik niks gedoen behalwe geslaap, TV kyk. lees, geëet en op Google rondgespeel nie.Net Renate was produktief want sy skryf more 2 vraestelle Wiskumde.  Dis oor die hele jaar se werk en sy het regtig hard geleer. Nou praat sy met haar Boetie oor die foon oor haar nuwe selfoon wat sy Vrydag gekry het.  Foeitog. sy was so opgewonde daaroor. Maar nou moet sy hom leer werk en dis nie so maklik nie, al lyk dit vir my asof sy al klaar weet wat om te doen.

Ek gaan julle op hierdie vroeë noot groet want ek is doodmoeg (Ek het verlede nag weer niks geslaap nie) en wil sommer nou met n lekker boek in die bed gaan klim. Ek lees op die oomblik James Patterson se 11th hour.  Lekker spannend.

Groete en lekker slaap

Theresa

No comments:

Post a Comment