Wednesday 29 October 2014



Liewe  Vriende

Ek het lekker maaggriep gehad gisternag...  Ek het so lekker rondgehol ek kon myself nie keer nie.  Gelukkig het Theo vir my vanoggend pille gegee wat dit darem tot bedaring gebring het.  Renate se mangels pla ook nog, maar sy is vanoggend skool toe om haar toetse te gaan skryf.  Dit het darem nie sleg gegaan nie, sê sy.

Half 2 het ek by die tuisnywerheid gaan kuier.  Dit was heel lekker want ek wou net 'n bietjie wegkom uit die huis uit.  Terwyl ek daar was bel my ander vriendin en vra of ek nie bietjie by haar wil kom Scrabble speel nie.  Ek koop toe vir ons twee broodjies, want ek het toe nog niks die hele oggend geët nie, en is toe soontoe.  Eers het sy koffie gemaak en ons het ons broodjies geëet.  Toe het ons begin Scrabble speel.  Ons kon twee potte inpas tussen half 3 en half 7.  Toe's ons altwee opgedink.  Ons het die snaakste letterkombinasies getrek dat dit met tye onmoontlik was om selfs net een woord te bou.  Ons het lank gesukkel, by altwee potte, om al die teeltjies   op te gebruik.

Iets snaaks het vandag met my gebeur.  Ek wou voor die tuisnuwerhuid stop en daar was toe swaar 'n parkeerplek.  Agter die parkeer plek was daar 'n swart motor. My motor is wit.  ek het lekker ingery en reggetrek toe 'n Kleurlingman vir my së ek het sopas voor teen sy motor vasgery.  Ek kon dit nie glo nie, want ek het niks gevoel of gehoor nie.  Toe ek uitklim wys hy vir my wit merke wat aan sy motor se "bumper" is en wat nou glo deur my veroorsaak is.  Ek  kyk toe na my kar, maar daar was nie 'n merkie op nie.  Ek gee hom toe my besonderhede en my telnr (Posadres nie straatadres) nie en ek belowe ek sal dit by my versekering aanmeld.  Terwyl ons Scrabble speel kry ek 'n oproep van hom dat ek my nie verder hoef te bekommer nie.  Hy het die merke met rubbing compound (is daar so iets)afgekry en hy gaan nie eis nie.  Maar ek kon sweer dit was nie ek wat daardie merke aan sy motor besorg het nie.  Ek wonder nou nog wat hy eintlik wou gehad het  en of hy dalk sy kar verniet wou laat regmaak, want dit was gestamp ook.  Maar hy het nie vir my die skuld vir die stampe gegee nie.  Snaaks nê,

Julle moet 'n lekker aand verder hê en hou duim vas dat ek vannag darem mag slaap

Groetnis
Theresa

No comments:

Post a Comment