Wednesday 27 August 2014

My katte

Liewe lesers

Ek is vreeslik lief vir katte en het 4.  Ek gaan vandag oor 2 van hulle skryf.

SCAB
Scab kom van my oudste dogter, Inge, af.  Sy't hom by die SPCA gekoop om nie so alleen in die woonstel te wees in haar eerste twee jaar op universiteit nie.  Hy is vernoem na die karakter Scab wat deur Izak Davel in Egoli gespeel is.  Sy is pikgit swart en die dierbaarste ding op aarde.  Sy moet nou ook al goed by die 10 jaar wees.  Toe moet Inge uit die woonstel uit na 'n ander een en Scab is daar nie welkom nie. Die Desembervakansie bring sy hom toe vir my.  'n Groot persent,veral omdat hy toe so goed oor die weg kom met die ander kat.  Dit was liefde met die eerste oogopslag vir die 2. Scab lê graag op my skoot (niemand anders s'n nie) behalwe as sy ou nooi kom kuier en knie vreeslik seer.  My maag is altyd vol krapmerke as hy by my gelê het.  Hy is ontsettend sterk.  Andersins lê jy agter op die leuning van my uitskopstoel.  Hy  is glad nie 'n buitekat nie en sal net nou en dan as ek by hom is 'n draai loop en van die catnip eet.  Hy is egter baie lief daarvoor om melk uit 'n glas te drink - enige melk -- gegeur of skoon. So met die ouderdom saam raak hy 'n bietjie grumpy met die jonger katte -ek dink hulle irriteer hom.














Beauty
Beauty is 'n Maine Coon.  Vol nonsens en dinge.  Sy is mens sku en kruip altyd weg as daar mense kom.  Tog is sy mal daaroor dat mens haar vryf of borsel.  Sy gebruik glad nie dieselfde katbakke of katsandbakke as die ander katte nie.  Sy het haar eie.  Ons het haar gekoop toe sy so 4 maande oud was in SA sonder om haar vooraf te sien en op die teler se woord gegaan dat dit 'n liefdevolle katjie is.  Toe sy hier kom, duisende rande later, kon jy sien dat sy nooit enige aandag gekry het of gehanteer is nie.  Sy was van die begin af sku en het geblaas as mens naby haar kom.  Wat 'n teleurstelling, niks wat ons gedoen het, kon haar gedrag verander nie en sy is nog steeds so.  Ons het almal egter 'n sagte plekkie vir haar en sy is 'n uitstekende fotografiese model.  Sy het nie grille en giere wat kos aanbetref nie, behalwe dat sy dit haar plig ag om almal se borde saans skoon te lek.  Verder sluip sy hier in die huis rond in die hoop dat sy niemand raakloop nie.  Haar kos en water en sandbak staan in ons slaapkamer, terwyl die ander katte s'n in die kombuis is. Sy lê graag op die toonbank in die kombuis die wêreld en bespied. Sy kom ook nie buite nie.   Tot nou toe was Scab haar dierbare eggenoot,maar nou wil hul niks met mekaar te doen hê nie.  Beauty is omtrent 7 jaar oud.














Groetnis
Theresa




No comments:

Post a Comment