Sunday 31 August 2014

Hi julle almal

Goeie nuus eerste.  My migraine is weg. En dit op sig self is al 'n wonderwerk, want ek het al 'n week lank met 'n migraine geloop wat ten spyte van medikasie en selfs inspuitings nie wou skiet gee nie.  Dus ek is vandag baie dankbaar dat ek nie hoofpyn het nie.

Ons het gistermiddag Swakopmund toe gery en daar gaan eet.  Dit was nogal lekker.  Toe ons tuis kom het ons rugby op tv gekyk en later 'n paar programme wat op die dekodeerder se playlist is,  Goed wat jy tape en eintlik nooit daarby uitkom om dit te kyk nie.  Ons hardeskyf is amper  vol, maar nog steeds word daar programme geprogrammeer om te tape in die hoop dat ons een of ander dag dit sal kyk.

Vandag is 'n vieslike warm en bedompige dag.  Mens wil nie eers buite toe nie.  Theo het sy Jeep by die karwassery laat was en ons het so een uur se kant vleis gebraai en geêet.  Met braaibroodjies.  Die vleis was vir 'n slag nie oud nie, maar murgsag en baie lekker.  Daarna het ons die krieketwedstryd tussen Zimbabwe en Australiê gekyk.  Dit was nogal opwindend,  Zimbabwe het Australiê vir 209 uitgehaal, wat nie 'n groot teiken is vir die Australasiêrs nie.  Maar Zimbabwe het lopie vir lopie vasgesteek en die 210 te behaal.  Hul eerste oorwinning in 31 jaar oor Australiå wat maar bekaf gelyk het.

My vriendin se kiosk maak more oop en ek moet die foto's gaan neem.  Ek sal lekker vroeg moet opstaan daarvoor dat ek foto's kan neem voor die mense begin saamdrom.  Sy het 'n oulike naam vir die kiosk, Kokketoor.  Amper soos die Kokkedoor kookprogram op TV, maar tog anders.  Sy gaan toebroodjies, pasteie, koek, cupcakes en Duiste fyngebak daar verkoop.  Vir haar part hoop ek dit werk  goed uit,

Vanaand gaan ons so voor die besige week wat voorlê seker net TV kyk en rustig wees,  Die skool begin ook sowaar al weer Dinsdag, dan begin die groot ryery na al die aktiwiteite al weer.  Dit raak nie minder nie. Ek kan nie glo die vakansie is verby nie.  Dit was 'n heerlike 3 weke van niksdoen en net rustig wees vir my en die kinders.   Die 3 prysuitdelings (Kultuur, Sport en Akademies) lê ook nog voor,  Gelukkig het ons die jaar die trofeë vroegtydig laat grafeer en hul staan net reg om ingegee te word,  Ons skool  verander hulle skoolklere en Renate se nuwe baadjie is ook reg met sy wapen en ere-kleure balkies op vasgewerk. Gewoonlik is ek so deur die wind dat ek als op die nippertjie doen.  Maar hierdie jaar is ek voorbereid en reg.

Sien julle more weer
Groetns
Theresa

No comments:

Post a Comment